Smart Admins 2019

Actuele kwesties in verband met het intelligente gebruik van middelen binnen een publieke entiteit.

Brussel | 3 oktober 2019

  • tweetalig event Nederlands-Frans
  • 14 experts beantwoorden al uw praktische vragen
  • lunch & networking

1ste editie

14 topsprekers-experts

100 deelnemers verwacht

4 conferentie- zalen

14 actualia sessies

Traject naar keuze
Plenaire sessies
Pitch sessions

Programma

Traject INNOVATIETECHNIEKEN

09:00 - 10:30 | Hoe de openbare diensten heruitvinden?

  • Waarom innoveren in de publieke sector? Welke problemen kunnen we door innovatie oplossen?
  • Democratie, digitale bemiddeling, nieuwe partnerschappen zijn uw nieuwe uitdagingen.
  • Hoe kan innovatie u helpen deze uitdagingen aan te gaan?

COFFEE BREAK

11:00 - 12:00 | De overheid die zich gedraagt als start-up: innovatie door coproductie

  • Hoe crëert u een ecosysteem dat innovatie toelaat?
  • Hoe betrekt u bedrijven, startups, verenigingen en burgers bij het ontwerpen van uw projecten?
  • Uw eigen innovatielaboratorium opzetten: een handleiding.
  • Hoe zit het met de coproductie tussen verschillende overheidsinstanties?

12:00 - 12:30 | Pitch session

Innovatieve start-ups en bedrijven krijgen 2 minuten om hun producten of diensten te pitchen.
Het publiek kiest live voor de start-up of bedrijf die de meest innovatieve oplossing voorstelt.

LUNCH & NETWORK

13:40 - 14:40 | Beperkingen omzetten in mogelijkheden om te innoveren.

We besteden extra aandacht aan open data en blockchain.

COFFEE BREAK

15:00 - 16:00 | Moet de overheid "Agile" worden?

16:00 - 17:00 | Van overleg tot Civic Technology, de weg naar nieuwe besluitvormingsprocessen in openbare diensten

  • Welke modellen van burgerraadpleging toepassen om ook de burger zeggenschap te geven.
  • Wat is de nieuwe plaats voor verkozenen in het besluitvormingsproces?

Wietse Van Ransbeeck - Co-founder & CEO of CitizenLab

Traject MANAGEMENT INNOVATIE

09:00 - 10:30 | Hoe de openbare diensten heruitvinden?

  • Waarom innoveren in de publieke sector? Welke problemen kunnen we door innovatie oplossen?
  • Democratie, digitale bemiddeling, nieuwe partnerschappen zijn uw nieuwe uitdagingen.
  • Hoe kan innovatie u helpen deze uitdagingen aan te gaan?

COFFEE BREAK

11:00 - 12:00 | Hoe kan uw HR-politiek innovatie in uw beleid ondersteunen?

  • Profilering: Verschillende functies in de publieke sector evolueren, welke nieuwe profielen zijn nodig om te kunnen innoveren?
  • Training: Hoe ontwikkelt u de competenties van uw medewerkers in functie van hun nieuwe rol in de organisatie.
  • Werving: Hoe wordt een overheid aantrekkelijk om voor te werken?

12:00 - 12:30 | Pitch session

Innovatieve start-ups en bedrijven krijgen 2 minuten om hun producten of diensten te pitchen.
Het publiek kiest live voor de start-up of bedrijf die de meest innovatieve oplossing voorstelt.

LUNCH & NETWORK

13:40 - 14:40 | Enkel door innovatief management hebben samensmelting en fusie een kans op slagen

  • Nauwere samenwerking, co-constructie: welke technieken helpen medewerkers om zich voor te bereiden op deze nieuwe context?
  • Creatie van een gemeenschapscultuur, een must?
  • Tips en trucs om verkozenen bij het project te betrekken.

COFFEE BREAK

15:00 - 16:00 | Digitalisering: aan welke begeleiding heeft uw medewerker nood om zijn missie zinvol te blijven invullen?

  • Categorieën A, B, C, D delen hun standpunten met u.
  • Artificial Intelligence, automatisatie: waarom hoeft u niet ongerust te zijndat een robot uw werk overneemt?
  • Innovatie ter motivatie: hoe de feedback van uw mederwerkers omzetten in operationnele realiteit.

16:00 - 17:00 | Van overleg tot Civic Technology, de weg naar nieuwe besluitvormingsprocessen in openbare diensten

  • Welke modellen van burgerraadpleging toepassen om ook de burger zeggenschap te geven.
  • Wat is de nieuwe plaats voor verkozenen in het besluitvormingsproces?

Wietse Van Ransbeeck - Co-founder & CEO of CitizenLab

Ontdek onze sprekers

Wietse Van Ransbeeck

Co-founder & CEO of CitizenLab. ...
Meer info

Redenen om deel te nemen

U werkt in de publieke sector?

  • Zoom in op actuele problemen en begrijp de toekomstige problemen van de overheid en kom op met de juiste oplossingen.
  • Praktische benadering van de innovaties die de publieke instellingen zullen veranderen.
  • Ontdek inspirerende publieke en privé-initiatieven en leer hoe ze om te zetten naar uw instellingen.
  • Verwerf knowhow, deel ervaringen en wissel uit.
  • Ontmoet belangrijke partners.

U werkt voor een bedrijf?

  • Presenteer uw innovatieve oplossingen.
  • Leer meer over de problemen waarmee de overheid te maken heeft en kijk mee naar oplossingen.
  • Ontmoet belangrijke partners.

Prijzen

Prijs Publieke Sector

450 € (exl. btw)

Prijs Privésector

650 € (exl. btw)

Multi Events

Mis de events « IT Day » en « Congres voor het Openbaar Ambt » niet. Deze events zijn complementair aan het congres Smart Admins. Schrijf u in voor beide en geniet 150 EUR korting!

Vraag uw toegang tot meerdere events aan en geniet van een uitzonderlijke korting >>

logo-NL

Promoties

  • U geniet van een korting indien u zich met 3 of meer deelnemers inschrijft. 
  • Uw korting wordt automatisch verrekend bij uw inschrijving.

Voordelen

Inschrijving

FAQ

Wanneer vindt het congres Smart Admins 2019 plaats?

Dit jaar vindt het congres Smart Admin plaats op donderdag 3 oktober 2019 in Brussel-centrum.

De exacte locatie waar het congres zal plaatsvinden wordt uiterlijk 15 dagen voor de dag van het evenement per e-mail meegedeeld aan elk ingeschreven deelnemer.

Waar vindt het congres Smart Admins 2019 plaats?

De exacte locatie waar het congres zal plaatsvinden wordt uiterlijk 15 dagen voor de dag van het evenement per e-mail meegedeeld aan elk ingeschreven deelnemer.

Aan wie richt het congres Smart Admins 2019 zich?

Het congres Smart Admin richt zich naar iedereen die betrokken is bij of die meer wenst te weten over actuele kwesties inzake innovatieve methodes en innovatief management in de publieke sector. Er is geen uitgebreide voorkennis van de materie vereist.

Voor wie?
Overheidsinstanties: gekozen vertegenwoordigers, algemeen directeuren, personeelsdirecteuren, financieel directeuren, administratief directeuren, innovatieafdelingen, technische afdelingen, enz.
Privésector: adviesbureaus in strategie, organisatie en HR, technologie, IT en ICT-bedrijven, ...

De groep EBP

 

Internationaal

 

Algemene informatie

 
EBP • Burgemeester Etienne Demunterlaan 3 bus 6, 1090 Brussel • Tel.: +32 (0)2 894 56 05 • Fax: +32 (0)2 706 23 89 • seminars@ebp.be • www.ebp.be

Partnership & sponsoring

U wilt zaken doen met de overheid en persoonlijk in contact komen met de personen verantwoordelijk voor innovatie binnen overheidsinstanties?

Grijp dan deze unieke kans om uw bedrijf voor te stellen tijdens de SMART ADMINS.
Als partner krijgt u uitgebreide zichtbaarheid in de communicatiecampagne en bij uw doelgroep tijdens het event.

Daarnaast ondersteunen we persoonlijke ontmoetingen met relevante contactpersonen, zodat u uw zakelijke doelen bereikt.

Vraag hier alle partnermogelijkheden aan.