Word partner
Ontmoet de juiste contactpersoon bij de publieke sector en verhoog uw kansen om overheidsopdrachten te winnen.
Geniet van een hoge ROI
Met onze hulp bereikt u uw professionele doelen.
Bereik uw doelgroep
Profiteer van een bevoorrechte relatie met de beslissingsmakers van de publieke en private sector.
Ons vertrouwd netwerk
Geniet mee van de ervaring die we 10 jaar lang hebben opgebouwd.
Zichtbaarheid op maat
Onze verschillende kanalen zorgen voor een perfecte integratie van uw boodschap tijdens de evenementen.
ROI gegarandeerd
Bereik uw professionele doelen met onze hulp.
Als partner van EBP krijgt u niet alleen een eenvoudig logo in een campagne, maar een echte integratie in onze activiteiten.
We bieden u de mogelijkheid om te communiceren met uw doelpubliek en om een duurzame relatie op te bouwen.
Welk doelpubliek wilt u bereiken?
Bereik de publieke sector
De evenementen voor de publieke sector:
National Tender Day - Healthcare Tender Day - ICT Day - Innovation Tender Day - Insurance Day - Publica Awards - Congres voor het Openbaar Ambt
Bereik de private sector
De evenementen voor de private sector:
National Tender Day - Healthcare Tender Day - Innovation Tender Day - Publica Awards
Bereik HR en de besluitnemers
De evenementen voor HR en de besluitnemers:
Congres voor het Openbaar Ambt - National Tender Day
Een vertrouwd en uitgebreid netwerk
EBP heeft verschillende merken onder haar beheer.
Daarmee beschikken we over een brede zichtbaarheid en een bereik.
Elk jaar telt EBP:
Een perfecte integratie van
uw bedrijf op ons event
We stellen uw communicatie af, om betere resultaten te behalen en beter aan uw vragen te beantwoorden.
We stellen ons flexibel op en passen ons aan u aan.
We zijn zeker dat we met onze verschillende kanalen aan uw noden voldoen en communiceren met de beste ondersteuning voor de beste prospectie.
Onze kanalen:
- Papier (leaflets, dossiers, programma's, en onze magazines Bouwkroniek & La Chronique)
- Online promotie (websites, emails, SEO, SEA en Social Media)
- Aanwezigheid op het evenement via promotiemateriaal (roll-ups, drukwerk, video's, goodiebags, product placement) of door een fysieke bijdrage (zoals het aanleveren van een expert-spreker of het hebben van stand/booth op locatie)