Congres voor het Openbaar Ambt 2021 - 100% digitaal
Actuele kwesties in het ambtenarenrecht helder toegelicht.
25 maart 2021
Programma
We kunnen er niet omheen: de gebeurtenissen van de voorbije maanden hebben elk van ons ertoe aangezet zich aan te passen aan de nieuwe situatie. Ook het Openbaar Ambt heeft een grote veerkracht getoond tijdens de huidige crisis.
Toch zijn de gevolgen voor het HR-management in de publieke sector groot. De maatregelen hebben een steeds grotere invloed op ons leven, zowel beroepsmatig als privé. Neem bijvoorbeeld het telewerk, wat in deze periode de norm is geworden.
Maar ook op het gebied van werving en selectie zien we belangrijke gevolgen. De procedures op dit gebied zijn volledig herzien zodat nu, en ook in de toekomst, de benodigde profielen kunnen worden gevonden. Dit aangepaste aanwervingsproces vraagt ons in het bijzonder om meer aandacht te besteden aan het begrip employer branding, om zo ook in onzekere tijden nieuw talent aan te kunnen trekken.
Al deze belangrijke en actuele thema’s zullen worden besproken tijdens de 14de editie van het Congres van het Openbaar Ambt op donderdag 25 maart 2021. Tijdens dit digitale evenement delen wij graag de goede praktijken en concrete adviezen van onze deskundigen met u zodat u de huidige situatie zo adequaat mogelijk het hoofd kunt bieden.
Moge deze editie een bron van inspiratie zijn en een vleugje positivisme brengen in deze meer gecompliceerde tijden. 2021 zal een bron van innovatie en creativiteit zijn, daar zijn wij van overtuigd!
Deze editie richt zich tot iedereen die betrokken is bij het Openbaar Ambt: gemeentesecretarissen, gemeenteontvangers, algemene directeurs, financiële directeurs, leden van OCMW’s, HR-medewerkers, juristen, burgemeesters en schepenen. Maar ook advocaten, juristen en consultants die hun klanten over deze onderwerpen adviseren, zijn meer dan welkom!
Een niet te missen professioneel evenement
14de editie
Actuele sessies
+100 deelnemers
+10 sprekers
Thema’s
Thema’s
✔ De impact van telewerk op het welzijn van medewerkers
✔ Overzicht van de belangrijkste uitspraken van de Raad van State in 2020
✔ Uitdagingen inzake financiering van de ambtenarenpensioenen
✔ Aanpassing van aanwervingsprocedures tijdens de gezondheidscrisis
✔ Employer branding, cruciaal begrip in een VUCA-context
Waarom deelnemen?
Waarom deelnemen?
✔ Praktische presentaties voor een betere toepassing in uw dagelijkse praktijk
✔ De laatste ontwikkelingen over de cruciale onderwerpen die voor u van belang zijn
✔ Focus op actualiteiten inzake HR-management in de publieke sector
Voor wie?
Voor wie?
✔ Gemeentesecretarissen en gemeenteontvangers
✔ Burgemeesters en schepenen
✔ Algemene en financiële directeurs
✔ Leden van OCMW’s
✔ HR-medewerkers
✔ Advocaten, juristen en consultants
Partnership
U wilt zaken doen met de overheid en persoonlijk in contact komen met de aankopers, juristen en adviseurs die
een beslissende rol spelen bij het toekennen van overheidsopdrachten?
Grijp dan deze unieke kans om uw bedrijf voor te stellen tijdens het Congres voor het Openbaar Ambt.
Als partner krijgt u uitgebreide zichtbaarheid in de communicatiecampagne en bij uw doelgroep tijdens het event.
Daarnaast ondersteunen we persoonlijke ontmoetingen met relevante contactpersonen, zodat u uw zakelijke doelen bereikt.
Praktische informatie
Het Congres voor het Openbaar Ambt 2021 - digitale versie vindt plaats op donderdag 25 maart 2021.
Het Congres voor het Openbaar Ambt 2021 is 100% digitaal en zal dus online plaatsvinden.
Het evenement richt zich tot iedereen die betrokken is bij het Openbaar Ambt: gemeentesecretarissen, gemeenteontvangers, algemene directeurs, financiële directeurs, leden van OCMW’s, HR-medewerkers, juristen, burgemeesters en wethouders. Maar ook advocaten, juristen en consultants die hun klanten over deze onderwerpen adviseren, zijn meer dan welkom tijdens het Congres voor het Openbaar Ambt!