ICT Day 2020

De toekomst is digitaal, beter begrijpen om het niet te moeten ondergaan.

Thon Hôtel Bristol Stéphanie | 24 september 2020

  • tweetalig event Nederlands-Frans
  • +20 experts beantwoorden al uw praktische vragen
  • lunch & networking

5de editie

100 deelnemers verwacht

4 conferentiezalen

+20 topsprekers en experts

15 actualia sessies

Programma

Zaal IT

[sessie gegeven in het Engels]

SASKIA VAN UFFELEN
Digital Champion of Belgium
GFI CORPORATE VICE PRESIDENT BENELUX

Minder papier, het einde van gangen vol muffe dossiers, moeizaam overleg en ruimtegebrek. De traditionele archivering was lang de enige en beste optie, de archivering van de 21e eeuw moet nog worden bepaald. De consultatie ervan, die deels zelfs al digitaal kan gebeuren, zal blijven bestaan, maar moet het papier echt verdwijnen? Het is van essentieel belang om de toegankelijkheid van het cloud-archief continu en over de nieuwste technologieën heen te verzekeren. Hoe het elektronisch archief op een veilige manier toegankelijk maken, ook voor nieuwe medewerkers? En wat met het beheer van deze elektronische archieven, doet u dit best intern of extern? Welke cloudprovider voorzie ik het best en wat moet deze kunnen garanderen om een betrouwbare partner te zijn voor je archieven? Welke regels moet je in het achterhoofd houden wanneer je wenst samen te werken met een externe partner?

ROELAND LEMBRECHTS, Advocaat, SIRIUS LEGAL

- Hoe een exclusieve ICT leverancier vermijden?
- Hoe een eerlijke prijsvergelijking maken van verschillende offertes?
- De software onafhankelijk aanschaffen of licenties huren?

CHRISTIAN GELDHOF, Diensthoofd Procurement, FEDERALE POLITIE

- Wat houdt deze technologie in?
- Welke impact zal deze technologie hebben in de toekomst?
- Voorbeelden van het gebruik van de blockchain technologie binnen overheidsbesturen.

BENJAMIN DOCQUIR, Advocaat, Partner bij OSBORNE CLARKE
FRANK HOOGENDIJK, Advocaat, OSBORNE CLARKE

Big data, artificial intelligence, cloud, blockchain, ... : hoe het bestek schrijven en hoe de offertes voor deze nieuwe technologieën evalueren?
• 30 minuten theorie en presentatie van de praktijkcase;
• 30 minuten groepswerk; en
• 30 minuten debriefing.

JENS MOSSELMANS & PETER CRADDOCK & STEF FEYEN - Advocaten, NAUTADUTILH

Zaal Communicatie

[sessie gegeven in het Engels]

SASKIA VAN UFFELEN
Digital Champion of Belgium
GFI CORPORATE VICE PRESIDENT BENELUX

- Artikel 26 van de wet van 17 juni 2016 " Specifieke uitsluitingen op het gebied van elektronische communicatie";

- De uitzondering "Programma" vastgelegd in artikel 28, §1, al. 1, 2 ° van de wet van 17 juni 2016 (“de aankoop, ontwikkeling, productie of coproductie van programmamateriaal bestemd voor audiovisuele mediadiensten of radio-omroepdiensten, die worden geplaatst door aanbieders van audiovisuele mediadiensten of radio-omroepdiensten, of opdrachten betreffende zendtijd of betreffende de levering van programma's die worden gegund aan aanbieders van audiovisuele mediadiensten of radio-omroepdiensten.”)

YOURI MUSSCHEBROECK, Advocaat, CMS

- Wanneer, hoe en waarvoor kan u ze inzetten?
- Hoe beschrijft u hun missie?
- Wat kunnen zij betekenen voor u?
- Concrete voorbeelden een duidelijk advies.

GEERT VANOVERSCHELDE, CEO, SYLVESTER

- Wat is de toepasselijke regelgeving en wat zijn de procedures en uitzonderingen in dit specifiek dossier?
- Welke procedure kiezen? Hoe het bestek schrijven?
- Hoe worden vergoedingen voor ingediende projecten of offertes bepaald?
- Hoe om te gaan met intellectueel eigendomsrecht?

ANDRIES HOFKENS, Advocaat, BAUMBAUER

Interactieve sessie om het bewustzijn van de menselijke schakel te vergroten.
- Hoe een veilig paswoord instellen?
- Wat zijn phishing email?
- Veilig mobiel werken

Bert Robbens, Head of Sales, CRM Group
Anthony Gesquière, Certified ethical hacker & Gastdocent IT Security bij Vives hogeschool, CRM Group

Uw experts

Bert Robbens

Bert Robbens ...
Meer info

Anthony Gesquière

Anthony Gesquière, ...
Meer info

Benjamin Docquir

Renowned expert ...
Meer info

Roeland Lembrechts

Advocaat, Sirius ...
Meer info

Andries Hofkens

Advocaat, Sirius ...
Meer info

Christian Geldhof

Diensthoofd Procurement, ...
Meer info

Waarom deelnemen?

U werkt in de publieke sector:

  • Beheers de digitalisatie om tijd en kosten te besparen.
  • Leer alles over de cloud en de nieuwste archiveringsmethoden.
  • Ontvang tips en tricks van onze experts om uw IT-behoeften duidelijk te definiëren.
  • Wissel en ontdek oplossingen voor al uw problemen in verband met de uitvoering van een IT-opdracht.
  • Weet hoe en wanneer een communicatieagentschap inzetten via een overheidsopdracht.
  • Praktisch overzicht van de uitzonderingen die in de aanbestedingsregels inzake communicatie zijn voorzien.
  • Krijg concrete voorbeelden en duidelijk advies over hoe te werken met communicatiebureaus.

U werkt voor een bedrijf:

  • Ontdek alle actualiteit inzake overheidsopdrachten.
  • Maak kennis met de publieke sector en vergroot uw kansen op het winnen van overheidsopdrachten.
  • Maak persoonlijk kennis met besluitvormers in de publieke sector, leer meer over hun behoeften en hoe u beter kunt reageren op hun verzoeken.
  • Leer de noden van de publieke sector beter te begrijpen.
  • Ontdek hoe je de documenten van overheidsopdrachten moet interpreteren.

Onze partners

Wallonie Design_logo
ACC Logo
PENTATEC_LOGO+BASELINE_RGB

Prijzen

Tarief Publieke sector

€450 (excl. btw)

Tarief Privésector

€650 (excl. btw)

Multi Events

Vraag uw toegang tot meerdere events aan en geniet van uitzonderlijke kortingen.

Stuur uw bericht naar seminars@ebp.be, wij helpen u graag verder.

logo-NLv2

Promoties

  • Geniet een korting van 10% als u inschrijft met 3 of meer deelnemers.
    Uw korting wordt automatisch verrekend bij uw inschrijving. De promoties zijn niet cumuleerbaar.

Voordelen

Inschrijving

Partnership

U wilt zaken doen met de overheid en persoonlijk in contact komen met de aankopers, juristen en adviseurs die
een beslissende rol spelen bij het toekennen van overheidsopdrachten?

Grijp dan deze unieke kans om uw bedrijf voor te stellen tijdens de ICT DAY.
Als partner krijgt u uitgebreide zichtbaarheid in de communicatiecampagne en bij uw doelgroep tijdens het event.

Daarnaast ondersteunen we persoonlijke ontmoetingen met relevante contactpersonen, zodat u uw zakelijke doelen bereikt.

FAQ

De studiedag ICT Day 2020 vindt plaats op dinsdag 17 maart 2020.

We zijn op zoek naar een "digitale" locatie waar de studiedag ICT Day 2020 zal plaatsvinden.

De exacte locatie zal hier later worden meegedeeld.

De ICT Day 2020 richt zich naar iedereen die betrokken is bij of die meer wenst te weten over actuele kwesties inzake de digitale (r)evolutie van de publieke sector. Er is geen uitgebreide voorkennis van de materie vereist.

Scroll to Top